TORMAŞ

   

 

İthalat

Vestibulum id urna

İthalat Departmanımız, müşterilerimize daha iyi hizmet vermek ve müşterilerimizin faaliyet gösterdikleri sektördeki işleyişi bilerek müşteri ile aynı dili konuşmak için sektör bazında uzmanlaşmıştır. Farklılaşan müşteri ihtiyaçlarını doğru belirleyebilmek ve daha iyi iletişim kurabilmek amacıyla müşteri temsilcisi sistemi ile çalışmaktadır. Dış ticarette işlemlerin doğru yapılması kadar hızında önemini bilen uzman kadromuz, işin gerekliliğini yerine getirebilmek için şirketimizdeki tüm departmanlardan gerekli desteği almaktadır.

İthalat Departmanımız, ithalat işlemleri öncesi alınması gereken her türlü ön izne ilişkin (Kayıt Belgesi, TSE, CE, Tarım İl Müdürlüğü İzni, İthal Lisansı, İŞGÜM vb.) müracaatları, izinlerin alınmasını ve belgelerin ilgili kuruluştan teminini bizzat gerçekleştirir. Tüm süreçlerin takibi sırasında şeffaflık ve dürüstlük ilkelerinin çalışmalarımıza yansıması olarak, işlemlerin tüm süreçleri ölçülmekte müşterilerimiz ile online olarak paylaşılmaktadır.

Yeni Teknolojilerin iş akışlarında uygulanarak entegre edilmesi, dijitalleşen dünyaya ayak uydurarak, verimlilik ve tasarrufu artırma yolunda ilerlemektedir.

Tüm işlemlerimizin raporları aktif şekilde sistemsel olarak hazırlanmakta ve müşterimizin işlem takiplerini kolaylaştırmak adına gönderimi istenilen periyotlarda otomatik olarak sağlanmaktadır. Firmalarımızın isteklerine bağlı olarak farklı rapor çalışmaları da yapılmakta ve paylaşılmaktadır.

İTHALAT İŞLEMLERİ

  •   İthal edilecek eşya ile ilgili olarak fizibilite çalışmasının yapılması
  •   Dahilde İşleme Rejimi uygulamaları
  •   Door-to-door işlemlerde siparişten itibaren tüm aşamaların takibi
  •   Nakliye firmasından eşyanın seyahat ve evrak bilgilerinin takibi
  •   Vesaiklerin (varsa) konşimento cirolarının yaptırılması
  •   Ordinonun alınması/Konşimento teslimi 
  •   Eşya ile ilgili G.T.İ.P. tespiti
  •   Orijinal tasdikli ilgili belgelerin tasnifinin yapılarak operasyon departmanına teslimi
  •   Ön Muayene - Küşat Kontrol İşlemlerinin Yapılması
  •   Gümrük kabul ve tescil işlemine başlayarak malın muayenesinin yapılması,malların fotoğrafının çekilmesi ve görüntülerin firmaya ulaştırılması
  •   Eksiklik, hasar veya hata durumunda tutanakların tutulması ve ilgili birimlerin bilgilendirilmesi
  •   Tahakkukların yapılarak ilgili teminat veya vergi ödemelerinin yapılması
  •   İlgili firmanın vermiş olduğu talimatta belirtilen adrese malın fiziki teslimi
  •   Evrak teslim formu ile evrakların tarafınıza teslim edilmesi

E-Bülten

Neredeyiz

Atatürk Cd. 1475 Sok. Mesta İş Mrk 1/6 35220 Alsancak İZMİR

+90 232 421 7672 - 421 7681

Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Top of Page